MS Windows
briani 27239
XP samarbejde med Word (microsoft office 2~
Fra : Jette Pedersen

Dato : 13-03-03 16:25

Hej
Jeg har lige fået XP og var i starten meget glad for alle finesserne - men
hastigheden - eller rettere mangel på samme giver mig stress, især Word (fra
Microsoft Office 2000 - har ikke installeret hele office-pakken men pillet
de ting ud der er aktuelle for mig) næsten umulig at arbejde med , ofte
sker der " Word svarer ikke" , ved udskrift er man ved at gå i spåner over
ventetiden - har downloadet nyeste printerdriver.
Er det et kendt problem at XP og Word 2000 ikke samarbejder eller er det kun
hos mig ???
Jeg har ny Hd Matrix 40 GB, 120 ram, 800 mHz. Min Hd er delt i 4
partitioner.

Jeg håber I kan hjælpe mig med at løse problemet, ellers vælger jeg at
formatere og gå tilbage til Win98 - men XP tiltaler mig nu mest.

Hilsen Jette

Fra : Torben Jensen

Dato : 13-03-03 16:35

"Jette Pedersen" <jettepederse@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg håber I kan hjælpe mig med at løse problemet, ellers vælger jeg at
> formatere og gå tilbage til Win98 - men XP tiltaler mig nu mest.

Hej Jette

Her kører det fint med xp pro og hele Offices pakken 2ooo,så du skulle måske
lægge hele pakken ind,da der muligvis mangler noget.

men prøv den rigtige gruppe.
--
Mvh Torben

Fra : Stig Mogensen

Dato : 13-03-03 16:44

Jette Pedersen wrote:

> [...]
>
> Jeg håber I kan hjælpe mig med at løse problemet, ellers vælger jeg at
> formatere og gå tilbage til Win98 - men XP tiltaler mig nu mest.

Prøv at køre officeupdate, og derefter windowsupdate - indtil der ikke er
flere "vigtige" eller "anbefalede" opdateringer.

/Stig

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 16:44

Jette Pedersen skrev:

> Er det et kendt problem at XP og Word 2000 ikke samarbejder eller
> er det kun hos mig ???

Jeg kører også med Word 2000 på WinXP og har ikke oplevet problemer med
det. Godt nok så er det ikke just det program jeg bruger mest, men når
jeg bruger det så kører det hurtigt og stabilt.
Der kan dog være problemer med at Word sluger 100 % af ydelsen på visse
systemer. Det kan muligvis være det der går galt hos dig. Det kan du
kontrollere ved at åbne joblisten og kigge under fanebladet ydelse
eller hvad det nu hedder på dansk.

<http://support.microsoft.com/?kbid=211443>
<http://support.microsoft.com/?kbid=289500>

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 17:05

Madsen skrev:

> Jeg kører også med Word 2000 på WinXP

Ellere rettere så er det Word 2000 SR1 jeg kører med.
(Den hedder 9.0.3821 SR-1).

Madsen.