MS Windows
briani 27239
Hvordan overskriver jeg en system fil??
Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 13-03-03 13:45

Jeg skal have erstattet en system fil på en NT4 Term Srv. det er filen
msvcrt.dll men hvordan gøres dette?

Vh.

Pedersen

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 13:52

-=PEDERSEN=- skrev:

> Jeg skal have erstattet en system fil på en NT4 Term Srv. det er
> filen msvcrt.dll men hvordan gøres dette?

Hvis det var Win2000 eller XP så ville man typisk gøre det fra
fejlsikret tilstand, men om det findes i NT4 Term Srv. har jeg
ingen anelse om.

Madsen.

Fra : Leo.E

Dato : 14-03-03 08:00

"-=PEDERSEN=-" <asd@asd.com> wrote in message news:<V2%ba.69$cy3.34@news.get2net.dk>...
> Jeg skal have erstattet en system fil på en NT4 Term Srv. det er filen
> msvcrt.dll men hvordan gøres dette?

> Vh.
>
> Pedersen

Hej
Kan du ikke højreklikke på filen og fjerne, enten skrivebeskyttelse
eller skjult, og så bare overskrive den?
Hilsen:leo

Fra : -=PEDERSEN=-

Dato : 14-03-03 08:35

Hej

Nej det fungere ikke da det er en systemfil som Windows bruger.

Vh.

Pedersen

Fra : Leo.E

Dato : 14-03-03 18:40

"-=PEDERSEN=-" <asd@asd.com> wrote in message news:<6Dfca.14$RQ2.8@news.get2net.dk>...
> Hej
>
> Nej det fungere ikke da det er en systemfil som Windows bruger.

Hvad sker der hvis du kopierer den ind i biblioteket, vil den så
ikke bare spørge om den eksisterende fil skal overskrives?
Hilsen: Leo