MS Windows
briani 27239
Ændre placering af Favorites og Signatures~
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 13-03-03 12:58

Man kan flytte dokumenter ved at højreklikke og vælge "move". Man kan flytte
skabeloner via office-linjen. Jeg ville ligeledes gerne have flyttet mine
favorites og mine signatures væk fra document and settings og ned i My
Documents.

Hvordan får jeg ligeledes flyttet disse, så det er default for alle brugere
på WinXP!?

--
Anders Lau Mandsholm
Stud.merc.(dat.)

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 13:55

Anders Lau Mandsholm skrev:

> [...]
> kan flytte skabeloner via office-linjen. Jeg ville ligeledes gerne
> have flyttet mine favorites og mine signatures væk fra document

Jeg ved ikke med office-linien og ej heller med signatures for jeg
har ikke noget der hedder signatures på min WinXP, men favorites
kan du flytte for det gjorde jeg selv forleden med TweakUI som kan
hentes her:
<http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp>

Madsen.

Fra : Edmund

Dato : 14-03-03 04:18

Madsen wrote:

> [...]
> har ikke noget der hedder signatures på min WinXP, men favorites
> kan du flytte for det gjorde jeg selv forleden med TweakUI som kan

Det er nemmere bare at bruge stifinder til at flytte med. TweakUI
flytter kun placering, ikke indholdet.

Men man bliver nok nødt til at ændre det for hver enkelt bruger

Jeg ved heller ikke hvad signatures er for en størrelse

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 14-03-03 13:55

Edmund skrev:

> Det er nemmere bare at bruge stifinder til at flytte med. TweakUI
> flytter kun placering, ikke indholdet.

Nå det er så muligt. Jeg kopierede vist blot favorites til et andet
drev, flyttede placeringen til dette drev med TweakUI og derefter
slettede jeg den gamle favorites. At det kan gøres med stifinder
alene var jeg ikke klar over.

Madsen.

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 14-03-03 21:14

> [...]
> skabeloner via office-linjen. Jeg ville ligeledes gerne have flyttet mine
> favorites og mine signatures væk fra document and settings og ned i My

Jeg installerede TweakUI og den foreslog selv, at man skulle right-dragge og
vælge "move here" for special-folders for både at flytte eksisterende filer
samt placeringen generelt.

Virker fint - men skal gøres for hver bruger i XP - ligesom med My
Documents.

Folderen Signatures ligger i Application data/Microsoft, hvis man har
oprettet signatur(er) Outlook

/Anders
--
Anders Lau Mandsholm