MS Windows
briani 27239
For mange programmer,der ikke bruges!!!
Fra : uf3066@hotmail.com

Dato : 13-03-03 11:01

Kan jeg dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.. Sagen er,jeg har en halvgammel bærbar Compaq Armada 7800-år 99.Jeg er
godt tilfres med den,den bruger mest til at surfe og til tekst-dens
specif.er cpu300MHz.8GB.HD 4MB.grafik,Jeg vil gerne formatere den,for at
slippe af med meget af det der er på HD og ikke bruges særlig meget,men også
for at få den lidt kvikkere,og så sørge for,der ikke installeres for meget i
den i fremover.Men så ryger samtidig alle de progr. jeg har hentet på
www.det
er ret meget,hvad jeg ikke er meget for.Derfor, kan der laves en Partion til
på HD.inden den formateres?Jeg mener at have læst om det,men om det er godt
ja det ved jeg ikke? Så hvad skal jeg slette de progr.der er for meget,hvad
der ikke er den beste måde at gøre det på og så køre videre.Eller prøve om
jeg kan lave en Partion mere inden format.! Jeg ved det sgu ikke. Lidt
hjælp på hvordan dette kan løses ville være dejligt.

MVH, jørgen u3066

Fra : BJ.DK

Dato : 13-03-03 11:39

<uf3066@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan jeg dette!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det _tror_ jeg du kan med hjælp fra ham her.....

http://zeleps.com/

Børgesen