MS Windows
briani 27239
xp downloaded packets
Fra : Kasper Jensen

Dato : 13-03-03 08:35

Hejsa !

I windows xp kan man få en LAN status frem i ikon baren. Når man kigger
nærmere kan man se detaljer om, hvor længe man har været tilsluttet mm.
Specielt kan man se sent og received packets. Hvor mange kb er disse
packages? Jeg sidder på et ethernet og kommunikerer med tcp/ip.

Med venlig hilsen

Kasper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-03-03 18:14

Meget forskelligt. Fra få bytes til 64KB.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-03-03 21:09

Kasper Jensen wrote:
> [...]
> kan man se sent og received packets. Hvor mange kb
> er disse packages? Jeg sidder på et ethernet og

Kan du ikke bruge en "bandwidth monitor"?
http://www.solarwinds.net/Tools/Standard/index.htm
http://downloads-zdnet.com.com/3000-2381-10135423.html?tag=list
http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Misc__Dial-up_Networking_Tools/Bandwidth_Meter_2001.html
http://www.freedownloadscenter.com/Network_and_Internet/Network_Information_Tools/NetGrid.html
http://www.softandco.com/Internet/Network%20Administration/Monitoring/a/7549/Bandwidth%20Daemon.html

--
Mvh.
Mikael Nørrelund

Fjern 'removespamfilter' ved svar til email.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-03-03 02:26

Vil ikke vise størrelsen for de enkelte pakker.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 14-03-03 08:27

Jens Peter Karlsen wrote:

> Vil ikke vise størrelsen for de enkelte pakker.

Jeg troede egentlig også at Kasper ville frem til at
se hvor meget der blev overført i KB eller lignende.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-03-03 19:29

Ikke efter hvad han skrev.

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 16-03-03 14:14

Jens Peter Karlsen wrote:

> Ikke efter hvad han skrev.

Nej, måske antog jeg noget forkert, men det kan
Kasper jo nok fortælle, når han vender tilbage til
skærmen ;)

Gider du forresten lige læse her ;)
www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html