MS Windows
briani 27239
WinXP <> 2k - Remote Admin
Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-03-03 23:48

Hey gruppe,

er det muligt at styre en 2k-maskine via XP? Eksempelvis som man gør fra en
XP-maskine til en anden via remote desktop?

--
"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Lars 'Trygleren' Winther

www.hesteskelet.dk/newsgroup

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-03-03 00:45

Trygleren [9000] skrev:

>er det muligt at styre en 2k-maskine via XP? Eksempelvis som man gør fra en
>XP-maskine til en anden via remote desktop?

Så skal du installere noget software til det på begge maskiner.

--
Bertel

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-04-03 23:18

> Så skal du installere noget software til det på begge maskiner.

Tænk engang =)

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 13-03-03 10:12

Trygleren [9000] wrote:

> er det muligt at styre en 2k-maskine via XP? Eksempelvis som man
> gør fra en XP-maskine til en anden via remote desktop?

Det kan gøres ved at lægge TightVNC eller lignende på maskinerne.
<url: http://www.tightvnc.com/ >
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 13-04-03 23:18

> Det kan gøres ved at lægge TightVNC eller lignende på maskinerne.
> <url: http://www.tightvnc.com/ >

Det spiller max, jeg takker og bukker mange gange.