MS Windows
briani 27239
Quick launch ikoner i XP
Fra : rondo

Dato : 12-03-03 20:19

Er det ikke muligt selv at bestemme hvor mange ikoner, der skal være
synlige i quick launch menuen ved siden af startknappen i Windows XP?
Standard er jo tre, men jeg ville gerne have 1 eller 2 mere, som konstant
var synlige og ikke lå skjult under pilen.

rondo
_______________________
I'm the captain on this ship.....
and I've my wife's permission to say so

Fra : Edmund

Dato : 12-03-03 20:34

rondo wrote:
> [...]
> Standard er jo tre, men jeg ville gerne have 1 eller 2 mere, som
> konstant var synlige og ikke lå skjult under pilen.

Højreklik på prceslinjen og fjern kryds ud for lås proceslinjen, så kan
du trække i quick launch

--
Mvh Edmund

Fra : Jens S

Dato : 12-03-03 20:38

"rondo" <newsreader@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Standard er jo tre, men jeg ville gerne have 1 eller 2 mere, som konstant
> var synlige og ikke lå skjult under pilen.

Højreklik på taskbar'en og fjern hakket ved "Lock the taskbar". Så kan du
trække stregen nede ved Quick Launch til højre. Når den står hvor den skal
sætter du hak ved "Lock the taskbar" igen. (På dansk XP hedder det "Lås
Proceslinjen" eller noget i den stil.)

Jens

Fra : Peter Loumann

Dato : 12-03-03 20:38

On Wed, 12 Mar 2003 19:18:47 +0000 (UTC), rondo
<newsreader@post.cybercity.dk> wrote:

>Er det ikke muligt selv at bestemme hvor mange ikoner, der skal være
>synlige i quick launch menuen ved siden af startknappen i Windows XP?

Jo

>Standard er jo tre

Er det?

> men jeg ville gerne have 1 eller 2 mere, som konstant
>var synlige og ikke lå skjult under pilen.

Højreklik på din proceslinje, fjern hakket i 'Lås proceslinjen'. Nu
ser du en lodret, stiplet bjælke som grænse for Quick Launch-feltet.
Den rammer du med musen, så markøren bliver en dobbeltpil. Nu kan du
trække den til lige den længde, du ønsker. Bagefter kan du låse
proces-linjen igen.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk