MS Windows
briani 27239
XP Ændrer tekststørrelse i prg
Fra : Preben Larsen

Dato : 12-03-03 18:46

Hej
Jeg er ude i en opgradering af Windows 95/98 maskiner til XP Pro

Der er kommet et problem, med udskrift og udseende af regneark og Rapport
skabeloner
Det er Excel-97 hvor kolonnebredden ikke længere er stor nok til fx en
dato
Det er ellers samme prg og dokument, så jeg undrer mig..
Noget lignende er der i Chrystal Report udskrifter, her er der også kommet
for lidt plads i rubrikkerne, især tid og dato..

Nogen erfaringer, evt et eller andet i XP der er ændret i forhold til
Windows 98...

mvh
Preben Larsen

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 12-03-03 19:53

"Preben Larsen" <oz2boh@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for lidt plads i rubrikkerne, især tid og dato..
>
> Nogen erfaringer, evt et eller andet i XP der er ændret i forhold til

Der er rigtigt meget forskel - Xp kræver meget mere maskinkraft og er i
mange tilfælde vanskelig at få til at arbejde sammen med ældre
programmer/printere/scannere m.m.

> mvh
> Preben Larsen

Hej Preben
Personligt vil jeg mene, at det er en umulig opgave, du der er igang med.
Du vil ikke få andet end problemer med kompatibeliteten. Du får en masse
konflikter at kæmpe med.
hilsen
Jørgen