MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
W Media Player 9.0, kan ikke afspille noge~
Fra : MD

Dato : 12-03-03 18:02

Hej NG.

Håber dette er den rette gruppe, men jeg har scrollet igennem alle sammen,
og fandt ikke nogen der efter mine termer passer bedre...

Jeg har i et anfald af sindsyge installeret den nye Mediaplayer 9.0

Der har så været nogle codecs som den manglede, og den kunne ikke hente dem
selv, så jeg har prøvet at installerer forskellige codecspakker. De er
fjernet igen, da de ikke løste problemet. Men nu vil den slet ikke afspille
noget som helst - hverken musik eller film!

Hvad gør jeg?

Jeg kan ikke fjerne WMP 9.0 igen, jeg ved ihvertfald ikke hvordan.

Håber på snarlig hjælp

MVH MD

Fra : Madsen

Dato : 12-03-03 18:39

MD skrev:

> [...]
> codecspakker. De er fjernet igen, da de ikke løste problemet. Men
> nu vil den slet ikke afspille noget som helst - hverken musik

Du skriver at du har prøvet en masse forskellige codecspakker, men
har du også prøvet DivXTotalPack?

Den bruger jeg her på MP9 på både WinXP og Win2000 og har endnu ikke
ramlet ind i problemer med den.

Madsen.

Fra : MD

Dato : 12-03-03 18:55

> har du også prøvet DivXTotalPack?
>
> Den bruger jeg her på MP9 på både WinXP og Win2000 og har endnu ikke
> ramlet ind i problemer med den.

Har lige hentet den og installeret den, og resultatet er desværre det samme
som før:
"Windows Media Player har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
ulejligheden"

MVH MD

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 12-03-03 19:19

Kig på http://www.tune-mafia.dk for priser.
"MD" <dalmoseNOSPAM@idraet.dk> wrote in message

> [...]
samme
> som før:
> "Windows Media Player har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
Jeg har downloaded 'ACE mega codecs pack' i den ligger der et program der
hedder zoomplayer, det kører smaddergodt her, jeg kan faktisk bedre lide det
end WM Dog kun til film. Til f.eks. mp3 og netradio bruger jeg winamp
2.xx da jeg synes 3.xx er dårlig.

Venlig Hilsen
Morten

Fra : MD

Dato : 12-03-03 19:16

> [...]
det
> end WM Dog kun til film. Til f.eks. mp3 og netradio bruger jeg winamp

Jeg er også ligeglad med om jeg kan spille musik, for der bruger jeg
RealJukebox den gamle version (?)

Jeg har prøvet at afspille med RealPlayer, BS Player, og WM og ingenting kan
afspille nogle som helst video clip - og dog.....

Real Jukebox(!!!!) vil såmænd gerne, men det er jo i en noget sørgelig
kvalitet

MVH MD

ps. Jeg prøver lige ACE's mega codecs pack

Fra : MD

Dato : 12-03-03 20:23

> ps. Jeg prøver lige ACE's mega codecs pack

ACE Mega Codec Pack - det var hvad der skulle til. Nu bruger jeg ZoomPlayer
der følger med, og så virker skidtet.

Tusind tak

Fra : Madsen

Dato : 13-03-03 02:33

MD skrev:

> "Windows Media Player har fundet en fejl og afsluttes. Vi beklager
> ulejligheden"

Så må du have noget snavs tilbage fra nogle tidligere codecs-pakker
skulle man næsten tro, men nu bruger du så åbenbart ZoomPlayer i
stedet kan jeg forstå. :)

Madsen.