MS Windows
briani 27239
Museindstilling i XP?
Fra : Jørn H.

Dato : 12-03-03 16:22

Hej NG - jeg prøver lige en gang mere...

I "Hjælp" står følgende:
a..
1.. Under Synlighed under fanen Markørindstillinger kan du angive følgende
indstillinger:
2.. Marker afkrydsningsfeltet Vis markørspor for at aktivere Markørspor.
Spor gør markøren mere synlig, når du bevæger den.
a.. Marker afkrydsningsfeltet Vis placeringen af markøren, når der trykkes
på CTRL-tasten for at gøre det lettere at finde markøren, når den ikke er i
bevægelse.
Hvorfor har jeg ingen fane ved navn Markørindstillinger og dermed punktet
Synlighed? Hos mig hedder fanen Markører, og der er intet punkt ved navn
Synlighed.

Hilsen Jørn H.

Fra : Jørgen Jørgensen

Dato : 12-03-03 19:55

"Jørn H." <jornnospam2@hjortshoj-hou.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Synlighed? Hos mig hedder fanen Markører, og der er intet punkt ved navn

Hej
Det hele afhænger af hvilken mus du anvender, og hvilken driver du evt. har
installeret.
hilsen
Jørgen