MS Windows
briani 27239
i kontakt med NTFS
Fra : -= JB =-

Dato : 12-03-03 16:19

hvordan kommer jeg i kontakt med mit styresystem igen efter crash ???
- winXP - NTFS

med Venlig hilsen

Johnny

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-03-03 21:04

In dk.edb.system.ms-windows, -= JB =- <johnnyb2000FJERN@sol.dk> says...
> hvordan kommer jeg i kontakt med mit styresystem igen efter crash ???

Hvilken slags crash?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : -= JB =-

Dato : 13-03-03 01:19

system nedbrud -

i gamle dage brugte jeg bare en bootdisk, men den virker ikke ipå et NTFS
partision

johnny

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-03-03 10:00

In dk.edb.system.ms-windows, -= JB =- <johnnyb2000FJERN@sol.dk> says...
> system nedbrud -
>
> i gamle dage brugte jeg bare en bootdisk, men den virker ikke ipå et NTFS
> partision

Brug installations-cd'en.

Og kig lige på http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Fra : René Nielsen

Dato : 13-03-03 23:54

"-= JB =-" <johnnyb2000FJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse
> hvordan kommer jeg i kontakt med mit styresystem igen efter crash ???
> - winXP - NTFS

Brug den boot disk der følger med Win ME - den indeholder den nyeste FDISK
der kan genkende NTFS partitioner. Jeg har et genialt lille program der kan
læse i NTFS partitioner, dvs. filerne. Hvis ønskes, postes gerne i
dk.binear.
MVH: René rni@jubiimail.dk

Fra : Jens Mikkel Lausten

Dato : 14-03-03 08:38

René Nielsen wrote:
> [...]
> FDISK der kan genkende NTFS partitioner. Jeg har et genialt lille
> program der kan læse i NTFS partitioner, dvs. filerne. Hvis ønskes,
Ja tak !!
Mikkel

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-03-03 09:12

René Nielsen skrev:

>Brug den boot disk der følger med Win ME - den indeholder den nyeste FDISK
>der kan genkende NTFS partitioner.

Genkende? Jeg prøvede lige Fdisk fra min ME. Den opdager at der
er NTFS, men den ser kun FAT-drev. Jeg har længe savnet en
avanceret Fdisk. For nylig havde jeg kuk i en harddisk der kun
gik i orden da jeg installerede Win XP. Ghost, Partition Magic
(v.4) og Fdisk meldte bare fejl, og selv den DM (disk manager)
der hører til harddisken, gik ned med flaget.

>Jeg har et genialt lille program der kan læse i NTFS partitioner,
>dvs. filerne. Hvis ønskes, postes gerne i dk.binear.

Jeg er interesseret i begge programmer.

--
Bertel

Fra : paul

Dato : 14-03-03 10:23

Jeg har haft samme oplevelse med min ny Seagate harddisk. Spildte 2 -3 timer indtil jeg
greb WinXP's installations CD.
Kunne godt tænke mig at få at vide hvad formålet er med denne DiskManager, som giver så
mange kvaler???

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-03-03 12:23

paul skrev:

>Kunne godt tænke mig at få at vide hvad formålet er med denne DiskManager, som giver så
>mange kvaler?

Den giver skam ikke mange kvaler normalt. Ved hjælp af den kan
jeg sætte en 80 GB harddisk op med partitioner på ét minut. Det
tager en nat med Partition Magic.

--
Bertel

Fra : René Nielsen

Dato : 14-03-03 23:52

Er postet i dk.binear: NTFS_tools.zip
MVH: René

Fra : gert

Dato : 15-03-03 00:08

"René Nielsen" <rni@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
> Er postet i dk.binear: NTFS_tools.zip
> MVH: René
> "paul" <getpaul@NOSPAMget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at få oplyst navne på dine små
gode hjælpe programmer,eller kan jeg få lov til at hente
dem i dk.binaer gruppen?
Med venlig hilsen Gert

Fra : René Nielsen

Dato : 15-03-03 09:53

Er postet i dk.binear...
MVH: René

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-03-03 12:07

René Nielsen skrev:

>Er postet i dk.binear: NTFS_tools.zip

Er du sikker? Jeg kan ikke se det i gruppen.

Du har vel ikke lavet samme stavefejl ved afsendelsen som i dit
svar? Det er dk.binaer der er rigtigt, ikke binear.

--
Bertel

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-03-03 12:21

On Sat, 15 Mar 2003 12:07:14 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamfor@lundhansen.dk> wrote:

>Er du sikker? Jeg kan ikke se det i gruppen.

Heller ikke jeg.

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Madsen

Dato : 15-03-03 15:01

Date: Fri, 14 Mar 2003 23:50:40 +0100

Madsen.

Fra : René Nielsen

Dato : 15-03-03 15:55

ER POSTET!!! 14/3 kl. 23:50 med emnet: Fra dk.edb.system.ms-windows - vedh.
fil
MVH: René
kan den stadig ikke findes, så kontakt mig på rni@jubiimail.dk og jeg sender
den som vedh. fil.

Fra : Peter Loumann

Dato : 15-03-03 17:30

On Sat, 15 Mar 2003 15:01:19 +0100, Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk>
wrote:

>Date: Fri, 14 Mar 2003 23:50:40 +0100

Tak! Af en eller anden mystisk grund kom den først op på stofas
newsserver, da jeg søgte på dens id. Bertel bruger vist samme server
til binære, så måske har han haft samme problem ...

--
hilsen pl
http://huse-i-naestved.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-03-03 01:27

Peter Loumann skrev:

>Tak! Af en eller anden mystisk grund kom den først op på stofas
>newsserver, da jeg søgte på dens id. Bertel bruger vist samme server
>til binære, så måske har han haft samme problem ...

Præcis. Jeg har før oplevet at mangle indlæg som kunne hentes via
en id, men det er længe siden jeg har været ude for det.

--
Bertel