MS Windows
briani 27239
4bit farver
Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 12-03-03 15:14

Jeg har et problem med min computer, som jeg håber jeg kan få hjælp til her
(håber dette er den rigtige gruppe).
Jeg har spillet GTA III installeret, og det plejer at køre godt. Men i dag
da jeg lukkede spillet ned helt som jeg plejer at gøre, starter computeren
nu op med skærmen sat til 800x600 pxl (jeg plejer at køre med 1024x768) og
en farvedybde på 4bit (plejer at bruge 32 bit)
Jeg kan ikke ændre det, da valgmulighederne for anden opløsning eller
farvedybde ikke "er der"- Jeg har problem fejlfinding, men det ser ikke ud
til at der er noget galt med mit grafikkort eller driveren.

Nogen der kan hjælpe mig, da disse indstillinger er højst irriterende?

-
Mvh Lina Lind Christensen

Fra : Thomas

Dato : 12-03-03 15:20

"Lina Lind Christensen" <adminNOSPAM@linalind.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til at der er noget galt med mit grafikkort eller driveren.
>
> Nogen der kan hjælpe mig, da disse indstillinger er højst irriterende?

Prøv at reinstallere driveren til dit grafikkort.

Muligvis er der gået ged i dem, specielt hvis det er Nvidia.
Jeg har oplevet at windows " pludselig" kan glemme at Detonator drivers er
installeret.

Skriv gerne hvilken Win version du har nar du komme med disse problemer.

--
Med Venlig Hilsen

Thomas
Check mig og kværnen ud her::
www.flashking.dk
Eller hos DFM

Fra : Lina Lind Christense~

Dato : 12-03-03 15:36

> [...]
>
> Muligvis er der gået ged i dem, specielt hvis det er Nvidia.
> Jeg har oplevet at windows " pludselig" kan glemme at Detonator drivers er

Jeg prøvede at reinstallerede driveren (Nvidia, ja), og det virker nu som
det skal. Mange tak for hjælpen!

--
Mvh Lina Lind Christensen