MS Windows
briani 27239
Blå skærm i WinXP Pro SP1 - DK
Fra : Ryan Hansen [2600]

Dato : 12-03-03 12:51

Får meget tit blå skærm med fejlen "page_fault_in_non_page_area" hvad
betyder dette og hvad kan gøres for at komme den til livs ?

Har prøvet med en format c: og så frisk install derfra og har pillet alt
hardware fra og prøvet mig frem- men intet syntes at hjælpe

Fra : Pico

Dato : 12-03-03 15:51

Ryan Hansen [2600] wrote:
> [...]
>
> Har prøvet med en format c: og så frisk install derfra og har pillet
> alt hardware fra og prøvet mig frem- men intet syntes at hjælpe

Har du prøvet at teste din RAM ?
Søg evt. på Mem test eller Mem tester for at finde et testprogram.
Pico