MS Windows
briani 27239
Eksport til PDF
Fra : Holm

Dato : 12-03-03 10:26

Er det muligt at eksportere et word-dokument som en PDF-fil?

Jeg får mange hits på google, men jeg tænkte på, om nogen faktisk havde
erfaring med det?

Fra : Per N

Dato : 12-03-03 10:26

On Wed, 12 Mar 2003 10:25:45 +0100, Holm <none@none.invalid> wrote:

>Er det muligt at eksportere et word-dokument som en PDF-fil?
>
>Jeg får mange hits på google, men jeg tænkte på, om nogen faktisk havde
>erfaring med det?

Ja, der findes et "plugin" til MS Word som gør at du kan
eksportere til en PDF fil. Man printer sit dokument ud og
den plug-in vælges så istedet for printeren.

Desværre kan jeg ikke huske hvad det hedder. Sorry.

mvh Per

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 12-03-03 10:31

Holm <none@none.invalid> posting:

>Er det muligt at eksportere et word-dokument som en PDF-fil?

og ellers er der andre forslag i tråden
   Newsgroups: dk.edb
   Subject: At lave .PDF filer
   Date: Wed, 5 Mar 2003 20:48:48 +0100

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Michael

Dato : 12-03-03 10:47

"Holm" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at eksportere et word-dokument som en PDF-fil?
>
> Jeg får mange hits på google, men jeg tænkte på, om nogen faktisk havde
> erfaring med det?

Prøv at søge på pdf995. Jeg bruger selv programmet, det er ganske
ligetil.......og gratis

Michael

Fra : Holm

Dato : 12-03-03 13:44

Michael wrote in message <3e6f021b$0$4353$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>:
> Prøv at søge på pdf995. Jeg bruger selv programmet, det er ganske
> ligetil.......og gratis
Den gør lige præcis hvad den skal.
Tak for hjælpen :)
--
"We are drowning in information but starved for knowledge"
- John Naisbitt, Megatrends

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 13-03-03 18:07

On Wed, 12 Mar 2003 10:47:10 +0100, "Michael"
<spinksMÅIKKESPAMMES@mail1.stofanet.dk> wrote:

>"Holm" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse

>Prøv at søge på pdf995. Jeg bruger selv programmet, det er ganske
>ligetil.......og gratis

Min Xp gik fuldstændig amok efter jeg installerede det. Så det røg ud
igen

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-03-03 12:04

In dk.edb.system.ms-windows, Morten Bowman Hansen
<mortenNOSPAM@bowman.dk> says...
> Min Xp gik fuldstændig amok efter jeg installerede det. Så det røg ud
> igen

Så prøv at kigge i den tråd Cristian Bohr-Halling henviser til...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas A. Jørgensen

Dato : 13-03-03 08:56

"Holm" <none@none.invalid> skrev i en meddelelse
> Er det muligt at eksportere et word-dokument som en PDF-fil?
>
> Jeg får mange hits på google, men jeg tænkte på, om nogen faktisk havde
> erfaring med det?

Adobe Distiller er perfekt til det.
Den er installeret som en printer. Når man vil lave sin PDF, vælger man bare
distiller som printer.

Thomas A. Jørgensen

Http://www.freelance-foto.dk

Fjern tallene fra min e-mail adresse.
Så skulle den gerne virke.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-03-03 10:02

In dk.edb.system.ms-windows, Thomas A. Jørgensen <Thomas@freelance-
foto.dk123> says...
> Adobe Distiller er perfekt til det.

Men _alt_ for dyr.

Andetsteds i tråden er nævnt billigere alternativer.