Uønsket "pop-up"-link
Fra : ab

Dato : 13-03-03 15:07

Én "åndspukkel" har brugt min PC, og sikkert været inde på "knap så pæne
sider", hvorefter jeg er blevet belemret med en ekstra tool-bar m.v., fra
www.tjgo.com.

Der er virkelig kommet "liv i kludene", men hvordan kommer jeg af med
skidtet igen ?

ab

- Der er sikkert mange gode forslag til, hvor jeg kunne have puttet mit
indlæg, men jeg vil meget hellere have et svar på problemet .

Fra : ab

Dato : 13-03-03 15:41

Efterfølgende viser det sig, at jeg ikke kan åbne mit Windows-bibliotek i
stifinder for at starte regedit op ?

ab

Fra : Peter Smith

Dato : 13-03-03 17:05

"ab" <ab_brs@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message
> Efterfølgende viser det sig, at jeg ikke kan åbne mit
Windows-bibliotek i
> stifinder for at starte regedit op ?
>
> ab

Prøv at rens dit system med Spybot: http://spybot.safer-networking.de/

Mvh Peter

Fra : Leo.E

Dato : 13-03-03 19:04

"ab" <ab_brs@FJERNDETTEtdcadsl.dk> wrote in message news:<3e709068$0$162$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> www.tjgo.com.
>
> Der er virkelig kommet "liv i kludene", men hvordan kommer jeg af med
Hej
Det er muligvis C2.LOP du har fået og den kan fjernes med
Spybot fra pepimk software.
Hilsen: Leo

Fra : ab

Dato : 14-03-03 05:31

> Det er muligvis C2.LOP du har fået og den kan fjernes med
> Spybot fra pepimk software.

Super - I havde begge ret. Problemet er løst - tusind tak for hjælpen.

ab

Fra : Peter T.

Dato : 14-03-03 09:48

Leo.E wrote:

> Det er muligvis C2.LOP du har fået og den kan fjernes med
> Spybot fra pepimk software.

Jeg har netop forsøgt at fjerne lop.com (ved ikke om det var c2.lop)
fra mit eget system med den nyeste SpyBot og adaware, og det kunne jeg
ikke.
Både spybot og adaware fortalte mig, at al spyware på min pc var
fjernet efter endt scanning. Anden gang jeg scanner igennem med spybot
finder den heller ikke noget, men alligevel var det installeret på min
pc.
Så jeg måtte ty til uninstallerprogrammet hos lop.com, som har en
temmeligt tricky måde, at være sikker på, om man faktisk VIL
afinstallere skidtet. Da lykkedes det.

Jeg stiller så tvivlende overfor om det hele ER blevet afinstalleret
eller ej, da jeg jo brugte lop.coms egen uninstaller.

--
Mvh. Peter T. (ved svar; tag gebisset ud af min emailadresse!)
30 år gammel og uni-studerende (humaniora) mangler værelse i Kbh.

Fra : Peter Smith

Dato : 14-03-03 10:06

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message

> [...]
>
> Jeg stiller så tvivlende overfor om det hele ER blevet afinstalleret
> eller ej, da jeg jo brugte lop.coms egen uninstaller.

Skriv en mail til Patrick der laver Spybot, og gør ham opmærksom på
problemet. Så er jeg sikker på at han fikser problemet.

Mvh Peter

Fra : Peter T.

Dato : 14-03-03 10:38

Peter Smith wrote:

> Skriv en mail til Patrick der laver Spybot, og gør ham opmærksom
> på problemet. Så er jeg sikker på at han fikser problemet.

Det er hermed gjort.

Fra : ab

Dato : 16-03-03 13:49

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev bl.a.:

> Så jeg måtte ty til uninstallerprogrammet hos lop.com, som har en
> temmeligt tricky måde, at være sikker på, om man faktisk VIL
> afinstallere skidtet. Da lykkedes det.

Det er bl.a. også lop.com, som jeg kæmper mod - hvordan fandt du en
uninstaller på deres side ?

ab

Fra : Anders Lund

Dato : 16-03-03 20:45

ab wrote:
> Det er bl.a. også lop.com, som jeg kæmper mod - hvordan fandt du en
> uninstaller på deres side ?

http://lop.com/
Tryk på "Customer Service"
Tryk på "How can I remove the accessories toolbar?"

--
Anders Lund - spam2003@andersonline.dk
OE-QuoteFix - Et Outlook Express must - http://flash.to/oe-quotefix

Fra : Peter T.