Norton 2003 fejl
Fra : cv

Dato : 12-03-03 20:58

hjælp

får følgende fejl efter instll. af norton antivirus 2003 ( og kan heller
ikke hente nye virus definitioner) :

NAV kunne ikke starte program til udveksling af onlinemeddelser-skanneren.
Det vil ikke kunne skanne program til udveksling af
onlinemeddelser-overførsler for infektioner.

Hvad er gået galt og hvad gør jeg nu ????????????

cv

Fra : Sune Storgaard

Dato : 12-03-03 23:03

cv 's insignificant opinion was stated in:
3e6f9145$0$42615$edfadb0f@dread11.news.tele.dk

> NAV kunne ikke starte program til udveksling af
> onlinemeddelser-skanneren. Det vil ikke kunne skanne program til
> udveksling af onlinemeddelser-overførsler for infektioner.
Har du MSN 5.0 installeret ?

> Hvad er gået galt og hvad gør jeg nu ????????????
NAV kan ikke scanne MSN5.0 for filer der er sendt via messengeren, og
kommer derfor med den fejl. Den eneste løsning er pt at slå scanneren for
messengers fra -eller ihvertfald for msn.

Åben antivirus, "settings/indstillinger" => Instant messenger. Fjern hakket
ved MSN, evt. tryk konfigurer nye brugere efter. Så skulle den gerne holde
op med at hyle. Du opnår stadigvæk beskyttelse via autoprotect, så det er
ikke en katastrofe.

Ved ikke helt hvad menuerne hedder på dansk da jeg kører den engelske..

--
/Sune
Fac ut vivas!