smtp v tdc og palm
Fra : Søren Jakobsen

Dato : 13-03-03 17:44

Hej

Jeg har en palm m505 sat op sammen med en nokia 6310 ,
så jeg kan få ip og tjek mail, nettet kommer fra TDC med mit Net Plus
abonnement.

jeg kan fint ringe op, tjekke mail, men hvis jeg vil sende mail får jeg en
fejl
på at den ikke kan sende via smtp.mail.dk , nogen der har haft samme
problem med en modem opkobling...

Håber der er en der kan svaret?
evt. kom med et svar på hvilket mailprogram jeg måske skulle prøve med
istedet for... et der er gratis...:)

på forhånd tak!

- Søren Jakobsen

Fra : Arne Larsen

Dato : 21-03-03 00:22

Prøv at ændre den til mail.tele.dk som udgående
mailserver.........

Hilsen
Arne Larsen