guide til postnuke ...?
Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 13-03-03 13:35

Findes der virklig ikke en ordenlig introuktion til postnuke?

ras

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 13-03-03 18:14

Rasmus Carlsen (rasmus.carlsen@tdcadsl.dk) skrev:

> Findes der virklig ikke en ordenlig introuktion til postnuke?

Den tilhørende readme.txt, eller hvad filen nu hedder, burde være
tilstrækkeligt.

Ellers måske:
http://support.postnuke.com/modules.php?op=modload&name=FAQ&file=index

Er det noget specifikt?

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-03-03 18:19

On Thu, 13 Mar 2003 13:34:39 +0100
"Rasmus Carlsen" <rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote:
> Findes der virklig ikke en ordenlig introuktion til postnuke?
>
> ras

hvad med på:
http://www.postnuke.dk/

--
Kim Schulz - Freelance Development | Slurm, n.: The slime that
Email : kim @ schulz.dk | accumulates on the underside of a

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 13-03-03 18:40

"Kim Schulz" <kim@schulz.dk> skrev i en meddelelse

hvad med på:
http://www.postnuke.dk/

- jo der er en del ... og det er det også påpostnuke.com ... men det jeg
leder efter er sådan en helt basic introduktion ... jeg er helt blank og
aner derfor ikke hvad jeg skal lede efter på postnuke.com

ras

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-03-03 07:33

> [...]

> jeg leder efter er sådan en helt basic introduktion ... jeg er helt
> blank og aner derfor ikke hvad jeg skal lede efter på postnuke.com

Du er nødt til at være mere specifik IMO.

Ellers bliver der hurtigt lidt "dokumentarfilm om verden" over det ...

Fra : Rasmus Carlsen

Dato : 14-03-03 08:48

"Fischer & Døssing" <tmp@REMOVETHISfischer.as> skrev i en meddelelse

> Ellers bliver der hurtigt lidt "dokumentarfilm om verden" over det ...

- he, du har nok ret. Det er ret bøvlet at få det installeret ... bare at få
den danske version stiger mig næste over hovedet. Men ok - det skal nu nok
gå. Men jeg tænker på en guide, der på pædagogisk vis fortæller hvordan jeg
laver en menu f.eks ...? Normalt kan jeg godt "lege" mig godt i gang med et
nyt program, men her er jeg helt blank.

ras

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 14-03-03 17:20

> [...]

> fortæller hvordan jeg laver en menu f.eks ...? Normalt kan jeg godt
> "lege" mig godt i gang med et nyt program, men her er jeg helt blank.

En menu a la den på www.humlebaekonline.dk ?

Hvis ja:
Log ind som admin, tryk på 'blokke', vælg 'rediger' den blok der
indeholder menuen.
Kan ikke huske, hvad den hedder som default.

Herefter kan du slette og tilføje menupunkter.

PS. Hvis behov for dansk sprog ... så hent pakken på www.postnuke.dk