FrontPageXP: Rette direkte på mine web-sid~
Fra : erik

Dato : 13-03-03 16:51

Hej
Jeg har fornyligt fået FrontPageXP (engelsk udgave) og er ikke helt fortrolig med
det endnu.
Bl.a. bruger jeg et andet program til at oploade mine web-sider til webhotellet.
1) Hvordan får jeg FP til at uploade mine sider til webhotellet?
2) Kan jeg rette direkte på de sider der er på serveren (webhotellet), det ville jo
være dejlig nemt
eller skal jeg rette på den kopi jeg har på harddisken og så uploade?

--
Erik R Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-03-03 17:19

"erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk> skrev :

>Jeg har fornyligt fået FrontPageXP (engelsk udgave) og er ikke helt fortrolig med
>det endnu.

Prøv i news:dk.edb.internet.webdesign.frontpage, der finder du
dem, der kender specifikt til Frontpage.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-03-03 17:52

Se inline.

On Thu, 13 Mar 2003 16:50:48 +0100, "erik" <fox44REMOVETHIS@mail.dk>
wrote:

>1) Hvordan får jeg FP til at uploade mine sider til webhotellet?

File | Publish

>2) Kan jeg rette direkte på de sider der er på serveren (webhotellet), det ville jo
>være dejlig nemt

Ja, hvis der er installeret FP extensions hvilket det ikke tyder på.

>eller skal jeg rette på den kopi jeg har på harddisken og så uploade?

Er normalt at foretrække. Folk ser ikke lige en side du er ved at
rette og du har altid en backup.