window.close?
Fra : Christian Madsen

Dato : 12-03-03 22:17

Hejsa..

Jeg har lavet en hjemmeside...!! Ham jeg har lavet den for vil gerne have at
siden kører op i fuldskærm... Dette har jeg lavet.... men jeg skal nu burge
en selvstændig side, der når den bliver åbnet automatisk kører en kommando
der lukker et fullscreen vindue..??? Nogen der kan hjælpe med det...??

Mvh. Christian Madsen

Fra : Ryan

Dato : 13-03-03 11:06

> [...]
> en selvstændig side, der når den bliver åbnet automatisk kører en kommando
> der lukker et fullscreen vindue..??? Nogen der kan hjælpe med det...??

Hvis du selv har åbnet vinduet, så kan du jo også lukke det igen med:

--
Ryan