øl-boble-script??
Fra : René

Dato : 12-03-03 22:03

Hejsa..

Jeg fandt ved juletid et snevejrs-script som gjorde at det sneede på siden..
Det script kan jeg ikke finde mere, og nu står jeg og kunne bruge et script
der gør det modsatte... forvirret? Nemlig fordi jeg vil lave en side med øl
hvorpå jeg synes det kunne være sjovt med øl-bobler på siden..
Selve koden må jo næsten være det samme som sneen, men selvfølgelig ville et
boble-script være at foretrække..
Jeg har prøvet at lede en del v.h.a. bl.a. google, men kan ikke lige finde
noget jeg kan bruge, så nu spørger jeg her om der er en venlig sjæl der ved
hvor et sådan findes.. Det skal helst være at boblerne også bevæger sig lidt
til siderne og ikke "bare" lige opad.. Hvis de også boblede med forskellig
hastighed ville det være perfekt..

Al hjælp modtages med tak..
m.v.h. René..

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-03-03 10:08

René skrev:

> Jeg fandt ved juletid et snevejrs-script som gjorde at det
> sneede på siden.. Det script kan jeg ikke finde mere, og nu
> står jeg og kunne bruge et script der gør det modsatte...

Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.clientside>
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Søren Madsen

Dato : 13-03-03 20:48

[snip]

> Jeg fandt ved juletid et snevejrs-script som gjorde at det sneede på
siden..
> Det script kan jeg ikke finde mere

[snip]

Du kan finde et snevejrs-script på html.dk
http://html.dk/scripts/javascript/00022/

Søren Madsen