Mozilla 1.3 er frigivet
Fra : Stig Nygaard

Dato : 13-03-03 23:20

Mozilla 1.3 is now available for download. First there was image
blocking, then came pop-up blocking, and now we have junk-mail filtering
(AKA "spam controls"). Mozilla 1.3 also offers image auto-sizing, an API
for rich text editing in webpages, newsgroup filters, dynamic profile
switching, nearly 2000 bug fixes, and much more. See the release notes
for additional information.

Release notes: http://www.mozilla.org/releases/mozilla1.3/

--
Mvh. Stig
stig[at]rockland[dot]dk

Fra : Bobber

Dato : 14-03-03 16:25

Hej

Er der kommet en dansk version til Windows også ?

Bobber

Fra : Stig Nygaard

Dato : 14-03-03 18:24

Hej Bopper

Bobber wrote:
> Er der kommet en dansk version til Windows også ?

Den slags står Mozilla.org ikke selv for. Der må du vente på
kommercielle udgaver (f.eks. Netscape hvis de stadig laver danske
oversættelser?) eller evt. frivillige kræfter.

Der plejer dog at komme en sprogpakke til Mozilla hvor i hvert fald
brugerfladen (men vistnok ikke hjælpen) er oversat til dansk efter et
lille stykke. Kan ikke lige huske hvem det er der plejer at lave den
oversættelse af Mozilla, men de plejer at annoncere det her i gruppen
når en ny version er klar. De har bl.a. lavet en oversættelse til
Mozilla 1.2.1.

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 14-03-03 20:55

http://www.google.com/search?q=dansk+overs%E6ttelse+mozilla&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0
-> http://www.lyngbjerggaardskolen.dk/~mozilla/

--
Jonas Koch Bentzen

http://findhim.com/

Fra : Bobber

Dato : 15-03-03 11:28

OK

Tak skal i ha´

Bobber

Fra : andy

Dato : 28-03-03 18:50

Stig Nygaard wrote:
> [...]
> for rich text editing in webpages, newsgroup filters, dynamic profile
> switching, nearly 2000 bug fixes, and much more. See the release notes

er der nogen der ved hvordan jeg instalere det. Jeg køre med en ver
1.0.1. på linux redhat8.

Fra : Jesper Harder

Dato : 28-03-03 18:09

andy <brandorff@nypost.dk> writes:

> er der nogen der ved hvordan jeg instalere det. Jeg køre med en ver
> 1.0.1. på linux redhat8.

Der er RPM'er til Redhat 8 hos mozilla.org. Installer med

rpm -U mozilla-*

eller hvordan du nu plejer at foretrække at installere pakker.