Ikoner forsvinder
Fra : Stefan Garvig

Dato : 12-03-03 06:30

Hej

Når jeg bruger IE 6.0 (og også IE 5.0 tidligere), så forsvinder mine ikoner
somme tider. Det sker tilsyneladende usystematisk, altså tilfældigt hvornår
de forsvinder. Men sker det, så forsvinder de alle sammen. Også teksten i
dialogbokse, og ikonerne i det øvrige Windows-miljø (alle programmer) bliver
rippet for ikoner. Tilbage er stort set kun en streg.

Hvad er der mon galt?

Glæder mig meget til at høre fra de (må jeg sige) meget kompetente folk her
i NG.

Venligst

Stefan Garvig
Rødovre

--
**********
For direct reply only:

Fra : Leo.E

Dato : 14-03-03 09:22

"Stefan Garvig" <sgdataGED@edb.dk> wrote in message news:<b4mgkn$2fqi$1@news.cybercity.dk>...
> [...]
>
> Hvad er der mon galt?
>
> Glæder mig meget til at høre fra de (må jeg sige) meget kompetente folk her

Hej
En mulighed er,at hvis du har Powertoys på din XP eller W98 cdrom, så
installer det, det kommer ind i kontrolpanel som Tweakui, der er mulighed
for at Repair Icons
Hilsen: Leo

Fra : Stefan Garvig

Dato : 18-03-03 15:04

"Leo.E" <le01@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> En mulighed er,at hvis du har Powertoys på din XP eller W98 cdrom, så
> installer det, det kommer ind i kontrolpanel som Tweakui, der er mulighed

Fint! Det prøver jeg. Tak for din hjælp.

Venligst

Stefan
--