P4PE bios version ?
Fra : testpersonen

Dato : 13-03-03 20:16

Hejsa alle...

Undre mig lidt over noget.. jeg er normalt altid med på de nyeste beta
bios'r til mine bundkort. men men..

med mit P4PE kører jeg stadigvæk bios version 1002.. har dog de nyeste
betabioser liggende men har ikke haft lyst til og smide dem på ..
medmindre.. nogle som ved hva de hjælper på og nogle som har dem instaleret
som har fået noget positivt ud af det ?

testpersonen

Fra : Lars Krag

Dato : 13-03-03 20:32

"testpersonen" <testpersonen@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:3e70d8bd$0$215$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]

> betabioser liggende men har ikke haft lyst til og smide dem på ..
> medmindre.. nogle som ved hva de hjælper på og nogle som har dem instaleret

Tjaeh, jeg synes ikke der har været den store forskel. Jeg har snart brugt dem alle
sammen fra 1002 til 1003 beta 3,4,6,7, og 8. Sidst jeg checkede var der kommet
en beta 1003.10, men jeg gider simpelthen ikke opdatere mere. IMO var beta 6
bedst til overclocking, men ellers har der ikke været den store forskel, heller ikke
fra den officielle 1002.

/Lars