Vibrator
Fra : "Hanne Kousgaard Chr~

Dato : 18-03-01 20:29

Min vibrator på min 7110 virker ikke, men jeg har fået at vide at den kan komme til at virker, ved en slags datopgradering, passer det??

--
Posted from fepE.post.tele.dk [195.41.46.137]

Fra : Brian Fisker

Dato : 18-03-01 21:25

>Min vibrator på min 7110 virker ikke, men jeg har fået at vide
>at den kan komme til at virker, ved en slags datopgradering, passer det??

Hvis vibratoren tidligere har virket, men pludselig er "gået død", hjælper
det sandsynligvis ikke med en opdatering af din software. Der er sikkert
blot tale om, at vibratoren har rystet sig løs. Med en torx-skruetrækker
burde der ikke være nogen problemer med at sætte vibratoren på plads selv.

\Mandal

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-01 21:41

Brian Fisker skrev:

>Med en torx-skruetrækker
>burde der ikke være nogen problemer med at sætte vibratoren på plads selv.

Husk at få den rigtige størrelse :) Nokia 3210 bruger T6, jeg ved ikke
med 7110.
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Brian Fisker

Dato : 18-03-01 22:17

> Husk at få den rigtige størrelse :) Nokia 3210 bruger T6, jeg ved ikke
> med 7110.

Mener det er samme størrelse som 3210eren - det ville da også være dumt
andet :)

\Mandal

Fra : René Jense

Dato : 22-03-01 21:18

Alle nokia er tork 6, lige med undtagen af 9110, og måske nogle af den
nye(nyere end 3310)