Diskussions forum til eksiterende web
Fra : Perino

Dato : 18-03-01 19:23

Hej allesammen,

Er der nogen der kan hjaelpe? Jeg vil gerne have et diskutions forum paa min
side - hvordan goer jeg det? Jeg har proevet at se om der var en template
ved at insaette en ny side i FP2000 men det er der ikke - man kan dog
indsaette en web som er et diskutions forum men saa er det en helt ny web -
hvordan kommer man uden om det? HJAELP!!!

Jesper

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 20-03-01 16:55

"Perino" <perinouk@email.com> skrev i en meddelelse
> [...]
web -
> hvordan kommer man uden om det? HJAELP!!!

Jeg lavede også en template som en ny web også uploadede jeg den bare til
mit eksisterende web dog i et underdir.

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,

Fra : Lennart Greve

Dato : 20-03-01 20:49

Hvis du indsætter et nyt websted, kan du sætte et lille flueben i feltet
"Tilføj til det aktuelle websted". Skulle det ikke kunne løse dit problem?

Hilsen Greve

Fra : Perino

Dato : 21-03-01 08:24

Greve, det "option" er greyed out - skal jeg installere noget extra? Jesper