Ericsson-video om IP og Internet ???
Fra : Garlic

Dato : 18-03-01 18:54

Hej gruppe!

Jeg har en gang sidste år set et link i denne gruppe om en video fra
Ericsson, der illustrerede, hvordan netværkstrafik foregik. Jeg mener at
kunne huske, at video'en ikke kunne findes hos Ericsson, men hos nogle
Ericsson-ansatte, hvor "Warrior" indgik i URL'en. Men jeg kan dæleme ikke
finde det igen. Har prøvet Google og Ericssons egen hjemmeside. Har også
kigget på www.net-faq.dk, men desværre uden held.

Kan nogen hjælpe ??
Mange tak på forhånd !

Mvh Lars Bech

Fra : Garlic

Dato : 18-03-01 19:02

Yo - så lykkedes det!!!
Jeg har fundet den !

Hvis andre har interesse i at se video'en, så findes den på
http://www.warriorsofthe.net/movie.html

mvh Lars Bech

Fra : Søren Olesen

Dato : 18-03-01 19:02

Filmen hedder warriors of the net og kan findes på
<http://www.warriorsofthe.net/>

Mvh
Søren Olesen