Dual sim
Fra : Jens Vogelius

Dato : 18-03-01 18:21

Hej gruppe.
Hvordan virker de batterier man kan købe med plads til to sim kort til f.
eks. nokia 6150. Skal man vælge kort ved opstart eller er det muligt at
modtage opkald/sms fra begge kort "samtidig"?
Mvh
Jens Vogelius

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-01 18:55

Jens Vogelius skrev:

>Hvordan virker de batterier man kan købe med plads til to sim kort til f.
>eks. nokia 6150. Skal man vælge kort ved opstart

Tjaoh... det foregår sådan, at der skiftes mellem de to kort hver gang
du tænder. Dvs., vil du skifte kort, så slukker du og tænder
telefonen.

>eller er det muligt at
>modtage opkald/sms fra begge kort "samtidig"?

Nej.

Det der dual-SIM er noget bavl efter min mening.
Jeg ville irritere mig gul og blå, at jeg skulle tænde og slukke og
tænde hvis jeg skulle bruge det andet kort...
--
venligst
/Lasse

Tjen penge på din hjemmeside: http://tjenpenge.com/

Fra : Le Moi

Dato : 18-03-01 19:11

Det skal også lige siges at den bliver meget større og utrolig grim.

--
Mvh. Emil Saksager
http://nokia-heaven.dk3.com

Fra : Flemming

Dato : 18-03-01 19:21

> Tjaoh... det foregår sådan, at der skiftes mellem de to kort hver gang
> du tænder. Dvs., vil du skifte kort, så slukker du og tænder
> telefonen.
>
> Det der dual-SIM er noget bavl efter min mening.

Jeg tror alligevel jeg vil forsøge, hvis denne mulighed findes til en 6210 ?

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-03-01 19:28

Flemming skrev:

>Jeg tror alligevel jeg vil forsøge, hvis denne mulighed findes til en 6210 ?

Det gør den, jeg ved ikke hvor du finder det billigst/bedst.

Jeg søgte på google.com:
http://www.google.com/search?q=dual+sim+6210

Fra : Le Moi

Dato : 18-03-01 19:56

Til 6210 kan du få trible simkort altså hele tre simkort.

Fra : Mickey

Dato : 18-03-01 23:41

"Jens Vogelius" <jvp@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> modtage opkald/sms fra begge kort "samtidig"?

kan 6150 ikke klare "to linier" ? - så har du to numre på samme
simkort, og kan derfor meget nemt via en menu ændre hvilket nummer du
bruger! (men kan modtage på begge hele tiden!)

--
Mickey