Svendborg FT
Fra : bente vinding jensen

Dato : 09-03-03 13:35

Ft 1911 Skrattegade 6, Svendborg
Søren Jensen Sørensen
Marie Christine Lund skulle meget gerne være der, sammen med deres børn
De er 1912 i Esbjerg,
Får i 24-1 1914 Arne Svendborg Sørensen.Skrattegade 6 Svendborg
Tilbage i Esbjerg 19-11 1915

Er der en der kan hjælpe med personer der boer der.
Jeg arbejder på min fætter slægtsbog...
Håber der er en der kan hjælpe TAK
Med venlig hilsen
Bente Vinding Jensen
Nyk. Sj
rokken@hundeuld.dk
www.hundeuld.dk

Fra : Bent Fleron

Dato : 09-03-03 15:57

bente vinding jensen wrote:
> Ft 1911 Skrattegade 6, Svendborg

> Får i 24-1 1914 Arne Svendborg Sørensen.Skrattegade 6 Svendborg

Blot for fuldstændighedens skyld så må det være Skattergade 6.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Leif Thor Olsen

Dato : 09-03-03 16:28

Hej Bente.

bvj> @NNTP-Posting-Date: Sun, 09 Mar 2003 13:34:53 CET
bvj> From: "bente vinding jensen" <rokken@hundeuld.dk>

bvj> Ft 1911 Skrattegade 6, Svendborg
bvj> S¢ren Jensen S¢rensen
bvj> Marie Christine Lund skulle meget gerne være der, sammen med deres
bvj> b¢rn De er 1912 i Esbjerg, Får i 24-1 1914 Arne Svendborg
bvj> S¢rensen.Skrattegade 6 Svendborg Tilbage i Esbjerg 19-11 1915

bvj> Er der en der kan hjælpe med personer der boer der.
bvj> Jeg arbejder på min fætter slægtsbog...
bvj> Håber der er en der kan hjælpe TAK

Som mit bysbarn Bent Fleron skriver er adressen Skattergade 6.

Og så? Ja, hvad så? Du vil have at vide om familien bor her i Svendborg?
Ft.
1911 er på Rigsarkivet. At finde personer på det tidspunkt her i byen er
ikke
muligt, tror jeg. Den ældste vejviser, jeg kender til, er vist fra 1916/17
eller senere.

De får s¢nnen Arne i 1914, jamen så bor de her vel? Er det det opslag i kb.
du
sp¢rger efter?

--
Mvh. Leif - leif@nightcall.dk