Ny mobil fra Siemens med GRPS
Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 18-03-01 18:15

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 18-03-01 19:39

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> skrev i en meddelelse
news:l06t6.9735$44.715074@news010.worldonline.dk...
> http://www.4phones.de/handy/siemens/s45.shtml
>
> Forventet release ?

Nu da det er en Siemens, mon så ikke, at det er lidt over et år efter at den
skal være ude i følge den første pressemeddelse.....

\MK

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 18-03-01 19:58

> Nu da det er en Siemens, mon så ikke, at det er lidt over et år efter at
den
> skal være ude i følge den første pressemeddelse.....

Hvad mener du med det ?

--
Nicholas

Fra : Morten Klostergaard

Dato : 18-03-01 20:05

> den
>
> Hvad mener du med det ?

Det var det der skete med S40

\MK

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 18-03-01 20:24

> Det var det der skete med S40

Er det et enkelt stående eksempel eller er det en tendens til du ser ?
Det kan da umuligt blive ligeså slemt som Nokia og Ericsson.

--
Nicholas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-03-01 23:03

"Nicholas F. Bryde" <nbryde@image.dk> wrote:

>http://www.4phones.de/handy/siemens/s45.shtml
>
>Forventet release ?

Slutningen af andet kvartal i år siger de, altså engang i Juni.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Nicholas F. Bryde

Dato : 19-03-01 14:13

"Ole Rasmussen" <ole@rasmussen.org> skrev i en meddelelse

> Slutningen af andet kvartal i år siger de, altså engang i Juni.

ok

hvad med prisen ?
--
Nicholas

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 19-03-01 19:00

Hej...

>ok
>
>hvad med prisen ?

Den har jeg endnu ikke set noget til. - Men et forsigtigt gæt vil nok
ligge omkring samme pris som SL45, altså ca. 4.500,- uden abb. gætteriet
baserer jeg på at S45 har bl.a. GPRS, men savner så til gengæld MP3. og
et par andre "plus contra minus" i forhold til SL45. Men, altså et rent
gæt....

--
M.v.h. Ole®