Opslag i Viborg
Fra : Søren Bay Kastrup

Dato : 05-03-03 08:01

Hej,

Jeg søger oplysninger om en Marie Sofie Pedersen, fra Testrup.
I følge mine oplysninger skulle hun have fået et barn i perioden 1893 til 1910.

Min tip oldefar har været udlagt som far til barnet.

mvh

Søren Bay Kastrup
Skovløkken 7
5210 Odense NV

Fra : Børge Askholm

Dato : 05-03-03 12:11

Fra : Kurt Hansen

Dato : 05-03-03 13:07

Wed, 5 Mar 2003 12:10:32 +0100, skrev Børge Askholm:

Undtagelsesvist vil jeg citere et helt indlæg uden at skære væk:
Jeg kan ikke se dit svar, men blot en gengivelse af Sørens indlæg. Er
det en fejl hos dig eller mig?

Venlig hilsen
Kurt Hansen