Hjælp til tydning postet i dk.binaer.histo~
Fra : Brian Jensen

Dato : 04-03-03 19:06

Hejsa,

Jeg har postet en scanning i dk.binaer.historie, som jeg håber at kunne
få lidt hjælp til.

Med venlig hilsen
Brian Jensen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-03-03 19:42

Brian Jensen <suntripFJERNMIG@tiscali.dk> skrev Tue, 4 Mar 2003 19:05:46
+0100

>Hejsa,
>
>Jeg har postet en scanning i dk.binaer.historie, som jeg håber at kunne
>få lidt hjælp til.

efter foregaaende Forberedelse..
med Vedtegning i Kirkebogen.....
Hun var derefter Gjæst ved Herrens Bord......

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Brian Jensen

Dato : 04-03-03 21:17

In article <cms96vkhjqr74hntt5iai7q8gaabbf7kr4@news2.tele.dk>,
feldborg@haunstrup.dk says...
> efter foregaaende Forberedelse..
> med Vedtegning i Kirkebogen.....
> Hun var derefter Gjæst ved Herrens Bord......

Tusind tak for hjælpen Arne! :)

Men sig mig, hvad dækker "gjæst ved Herrens Bord" over?

Med venlig hilsen

Brian Jensen

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-03-03 22:36

Brian Jensen <suntripFJERNMIG@tiscali.dk> skrev Tue, 4 Mar 2003 21:16:44
+0100

>Men sig mig, hvad dækker "gjæst ved Herrens Bord" over?

Det har du da også selv været den første søndag efter din konfirmation
(hvis du da er konfirmeret). Dvs. hun har deltaget i altergangen.

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Brian Jensen

Dato : 05-03-03 19:35

In article <2r6a6v81cdr59ahm91nhvbnugm781ojnn6@news2.tele.dk>,
feldborg@haunstrup.dk says...
> [...]
> >
> Det har du da også selv været den første søndag efter din konfirmation
> (hvis du da er konfirmeret). Dvs. hun har deltaget i altergangen.

Åh ja, den burde jeg have gennemskuet! :)

Det kan jeg så bekræfte at jeg også har været.

Mvh
Brian Jensen