Vejviser Sorø 1930
Fra : Jytte Kiellberg

Dato : 28-02-03 16:45

Jeg søger en adresse på en præst v/navn Jens Carl Pedersen Letting (død
12/7-1932- iflg. Wibergs) samt adresse på evt. andre personer med samme
efternavn.
Jeg vil være meget taknemlig vis en i NG vil undersøge det for mig.
På forhånd tak
Jytte

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 28-02-03 18:31

Søgt på: Letting
20 resultater på www.krak.dk

Søgningen gav 18 resultater
http://www.degulesider.dk/yp/Navnebogen/White

--
Regards / Med venlig hilsen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk
http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 25.Feb.2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Jytte Kiellberg

Dato : 28-02-03 19:45

Det skal være adresse på personer der er døde og borte - ikke nulevende.
Undskyld hvis jeg ikke har udtrykt mig tydeligt nok.
Jytte

Fra : Bodil Madsen

Dato : 28-02-03 21:44

Der er ingen Letting i registret for Wiberg, der udkom 1870 - 1873. Derfor
kan en der er død i 1932 ikke være i bøgerne.
Så kilden må efter min mening være en anden.
mvh
Bodil Madsen

Fra : Jytte Kiellberg

Dato : 28-02-03 23:06

"Bodil Madsen" <annabodil@nyraad.net> skrev i en meddelelse
> [...]
Derfor
> kan en der er død i 1932 ikke være i bøgerne.
> Så kilden må efter min mening være en anden.

Det kan du da have ret i, men hvem skrev så en nyere version. Det er fundet
i en præstebog. Han blev gift med Ellen Carla Lundberg den 23.okt.1917. Han
var residerende kapelan i Hyllested, Venslev og Holsteinsborgs sogne.
mvh
Jytte

Fra : Bodil Madsen

Dato : 28-02-03 23:50