Brggrundsbillede og frames
Fra : Leif Holm

Dato : 18-03-01 17:48

Jeg har lavet en side med 3 frames, en top, side og en hovedframe.

Jeg vil gerne have et billede til at være baggrund på hele siden, altså på
tværs af mine frames, men kan ikke finde ud af andet, end at lave det til
baggrund i hver enkelt frame.

Kan jeg lave dette, og i givet fald....HVORDAN.

Leif Holm
E-mail: leho@mail1.stofanet.dk

Fra : Camilla Scharff

Dato : 18-03-01 19:36

Leif Holm <leho@mail1.stofanet.dk> skrev...
> [...]
> baggrund i hver enkelt frame.
> Kan jeg lave dette, og i givet fald....HVORDAN.

Det kan man ikke... En frame er jo netop en helt ny html-side, og man kan
ikke få noget til at køre tværs over 3 (4 faktisk...) forskellige sider.
Du er nødt til at lave din side uden frames, eller dele (slice) billedet i
et billedbehandlingsprogram, og sætte hver del ind på hver sin side.

Mvh. Camilla
www.burmese.dk