Bakkegade Hillerød
Fra : bente vinding jensen

Dato : 28-02-03 11:58

Hvis man dør Bakkegade i Hillerød imellem 1911 og 1943, er der så nogen der
ved hvilken kirke man så bliver begravet fra ?
Jeg har en person der ikke vil dø, selv om hun er det
Med venlig hilsen og TAK
Bente Vinding Jensen
rokken@hundeuld.dk
www.hundeuld.dk

Fra : littleme@here.info

Dato : 28-02-03 12:36

Prøv at ringe til kirkegårdskontoret i Hillerød Kommune:

4820 2624 / 4820 2626

Fra : Lissi Carlsen

Dato : 28-02-03 14:54

Prøv hillerød kirke den ligger i Norder Banevej i
Hillerød lige over foir Politistationen.

mvh. Lissi Carlsen

Fra : Steen Jensen

Dato : 28-02-03 18:30

Min oldemor døde i 1917 og boede i Bakkegade 29, hun er opført i Hillerød
Sogns kirkebog (3-196-27).

Med venlig hilsen
Steen Torben Jensen

Fra : Leif Rasmussen

Dato : 28-02-03 21:20

Hej Bente!

> Hvis man dør Bakkegade i Hillerød imellem 1911 og 1943, er der så nogen
der
> ved hvilken kirke man så bliver begravet fra ?

Har du checket både købstadssognet og slotssognet?

Både købstadssognets og slotssognets kirkebøger findes under sogn 196, men
har altså forskellige løbenumre.

Mvh
Leif