Solstrejf
Fra : Werner Brandstrup An~

Dato : 27-02-03 22:02

Hej Carl,

Det er ikke bare elendighed altsammen.

I dag var der hele 2 læseapparater ledige på Jagtvej, så jeg kunne finde
noget af min svigersøn Klaus's den puklede. De var allesammen slaver på
fabrikkerne i Brede, men trøstede sig med at få en hulens bunke unger med en
masse flotte navne.

Det gik ikke med at finde soldaten Krümmelbein i det sønderjyske, så jeg må
bide i citronen og skrive til den slægtsforsker, der fandt ham.

Jeg var endda så heldig, at netop som jeg trådte ud fra arkivet, kørte min
linje 18 på den anden side gaden, så jeg fik en forfriskende ½ times gåtur
hjem. Det kan ikke betale sig at stå og glo ved stoppestedet.

Ved du, at Lizzie sneg sig ind og klaprede en besked til mig på 'dyret' i
dag ?

Hils hende, hvis hun kan holde gluggerne åbne uden tændstikker efter al den
festivitas.

werner

--
- - -