Taulov - Johan Andreas Jepsen Schandorf
Fra : Bente Feldballe

Dato : 22-02-03 21:54

Jeg har netop fået en oplysning, som jeg håber, nogen vil kunne be- eller
afkræfte for mig.

Det drejer sig om Maria Ranulf Schandorf Jepsen, der 1771 i Harlev sogn blev
gift med Johan Jacob Rothausen i Bodil Mølle, Hørning sogn. Maria skal være
født omkring 1735. I den forbindelse har min fætter fået ... "et hint om, at
hendes far kunne være en Johan Andreas Jepsen Schandorf og hendes mor en
Susanne Cathrine Jacobsdatter Buch. Faderen kan muligvis have været
sognepræst i Taulov i perioden 1729-1752, men alt er usikkert og ikke
kontrolleret".

Kan nogen hjælpe os videre med, om dette er reelt eller et blindspor?

På forhånd tak!

Med venlig hilsen

Bente Feldballe
www.milloup.dk/bf/

Fra : Harry Lund

Dato : 25-02-03 17:30

Gå ind på www.sogn.dk og søg nuværende præst i taulov og bed ham høfligst om
at kigge i kirkens papirer,bøger el. journaler.

Venligst Harry Lund