Tillægslister til ft.
Fra : Göran Wennerström

Dato : 20-02-03 11:52

Hej, jeg er i tvivl om hvor jeg skal plasere de personer der står i
tillægslisterne, hvad gør i andre?

"Tillægsliste for de af stedets beboere, der er MIDLERTIDIG FRAVÆRENDE"

"Har MIDLERTIDIG OPHOLD"

Håber på svar denne gang!

Venlig hilsen Göran.

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 20-02-03 12:11

On Thu, 20 Feb 2003 10:51:47 -0000, "Göran Wennerström"
<gw@post.olivant.fo> wrote:

> [...]
>tillægslisterne, hvad gør i andre?
>
>"Tillægsliste for de af stedets beboere, der er MIDLERTIDIG FRAVÆRENDE"

Problemet har flere gange været diskuteret udførligt i:

http://www.dis-danmark.dk/forum/list.php?f=3

Der er der normalt bedre chance for at få svar på den slags problemer,
idet der efterhånden er en del af de mere erfarne indtastere, som ikke
gider læse denne gruppe.

Men kort fortalt, placeres personerne, hvis det er muligt i den
husstand, som de hører til. I feltet kildehenvisning skrives så, hvor
de står, f.eks. "Liste 3, side B", og under bemærkninger anføres
midlertidigt opholdssted hhv. virkelig bopæl.

Hvis personerne ikke kan henføres til en bestemt husstand, så skrives
de på samme måde men i en husstand for sig selv.
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Göran Wennerström

Dato : 20-02-03 18:37

> [...]

> Hvis personerne ikke kan henføres til en bestemt husstand, så skrives
> de på samme måde men i en husstand for sig selv.

Tusind tak for svar.

Venlig hilsen Göran.

Fra : Arne Feldborg

Dato : 21-02-03 00:29

Lars J. Helbo <lars@salldata.dk> skrev Thu, 20 Feb 2003 12:11:25 +0100

> [...]
>
>Der er der normalt bedre chance for at få svar på den slags problemer,
>idet der efterhånden er en del af de mere erfarne indtastere, som ikke

Åh nej, ikke den igen.

Kan du nævne bare 5 "af de mere erfarne indtastere" som definitivt har
forladt gruppen her, men som er aktive i Kip-forum.?

--
mvh, A:\Feldborg

Fra : Brian Jensen

Dato : 21-02-03 01:46

In article <vvoa5vcvjonrhdudq7cn06hlej614h68nk@news2.tele.dk>,
feldborg@haunstrup.dk says...
> [...]
>
> Kan du nævne bare 5 "af de mere erfarne indtastere" som definitivt har
> forladt gruppen her, men som er aktive i Kip-forum.?

Det er i hvert fald ikke ligefrem god reklame for gruppen

Hvis jeg som ny person kom ind og læste at en af de regelmæssige brugere
skrev at andre brugere ikke gad være med i gruppen mere, og henviste til
et andet sted, ville jeg nok overveje om det nu var det rigtige sted jeg
var kommet hen. Jeg har selv droppet andre nyhedsgrupper på den
baggrund. Og det er jo synd.

Med venlig hilsen
Brian Jensen