Efterlysning Kolt sogn
Fra : Paul Knudsen

Dato : 19-02-03 22:13

Jeg mangler alle oplysninger om Peter Hahn (Broksnider) der i 1735 får
en søn døbt Hans i Kolt sogn, Ning Herred ved Aarhus.
Peter Hahn optræder kun denne ene gang.
Hvor kommer han fra? Hvad hed hans kone (Hans' mor)? og hvornår død
han?
Er der en venlig sjæl der eventuelt er stødt på vedkommende vil jeg
være meget taknemmelig. En søgning på Familysearch gav ikke noget
resultat.

Venlig hilsen / Kind regards
Paul Knudsen, Sæby
Mail to: paul@kpknudsen.dk
http://www.kpknudsen.dk

Fra : Chris Gade Oxholm Sø~

Dato : 19-02-03 23:37

Prøv at kikke på denne web-side: www.milloup.dk/bf/stikord-hadsning.htm

--
Chris Gade Oxholm Sørensen
support@brotherskeeper.dk

BK - software - opdatering - manual - www.brotherskeeper.dk

Fra : Paul Knudsen

Dato : 19-02-03 23:39

Tak for tippet, men heller ikke det hjalp

Venlig hilsen / Kind regards
Paul Knudsen, Sæby
Mail to: paul@kpknudsen.dk
http://www.kpknudsen.dk

Fra : Bente Feldballe

Dato : 20-02-03 01:52

Der er desværre heller ingen hjælp at hente blandt fadderne:

Dom: 2. p. Trinit: blef Peter Hahns Brocksniders barn logerende hos Simon
Pedersen i Kolt n. Hans døbt i Kolt kircke. Simon Pedersens hustrue ibid.
bar Barnet. Faderne Søren Katterups hustrue (hun hed Birgitte Jensdatter og
kom oprindeligt fra Stautrup).

Med venlig hilsen

Bente Feldballe

Fra : Paul Knudsen

Dato : 20-02-03 15:01

Tak for oplysningerne. Udfra dette tror jeg at Peter Hahns og hans
kone har været omvandrende hvilket hans stillingsbetegnelse også godt
kunne tyde på.
Vil der være noget at finde i f.ex. tingbog el. lignende?

Venlig hilsen / Kind regards
Paul Knudsen, Sæby
Mail to: paul@kpknudsen.dk
http://www.kpknudsen.dk