Pædofili og nudist
Fra : Jonas

Dato : 18-03-01 16:46

Hej i kloge hoveder !
Jeg bor alene sammen med min mor, jeg er 14 år og min mor er 35 år !
Vi er nudister og min mor barberer sig i skridtet tit. En dag fik jeg
ståpik under bruseren og min mor kom forbi og lagde mærke til det, da
jeg havde tørret mig ville min mor tale med mig, vi sad i sofaen så
kikker min mor ned på min pik og spørger så om jeg tit har ståpik, ja
sagde jeg, så spurgte hun om jeg var begyndt at få udløsning, vi har
nemlig aldrig talt om det før, ja jeg har sammen med min klassekammerat
spillet pik af nogle gange og det har de fleste drenge i min klasse også
prøvet, så siger min mor om jeg vil gøre det nu, okay straks fik jeg
ståpik og begyndte så med hånden at gnide og sprøjtede hurtigt. Det
fortalte jeg min klassekammerat og han sagde så at det er pædofili, nej
sagde jeg, det er det først når min mor rører ved min pik og vil sutte
den af, vi har nemlig set det gjort masser af gange på Canal+ og Tv1000
hvor jeg bedst kan lide at se når pigen sutter pik på manden, derimod
kan jeg ikke lide at se 2 lesbiske gøre det samme som Canal+ også viser.
http://dk.egroups.com/mygroups henter jeg tit fotos af teenboys og
jeg har også en enkelt gang suttet pik af mig selv, som flere drenge
også gør i teenboys, det har jeg ikke fortalt min mor, jeg glæder mig
til jeg bliver 15 år for så må jeg det hele ?
Knus fra en ståpik
Jonas

Fra : Hans

Dato : 18-03-01 22:01

"Jonas" <Jonas@Pik.dk> skrev i en meddelelse

Hej Jonas

Da jeg var i din alder, holdt min mor min pung og med langfingeren
kildrede hun strengen fra pikhovedet og ned bag skaftet og pung og
specielt det stykke mellem pung og røvhul. Min mor styrede mig til det
skønneste sprøjt. Så det kalder jeg ikke pædofili og nudisteri, det er
almindeligt opdragelse - sådan
vh
Hans

Fra : Pia Klit Larholm

Dato : 18-03-01 22:10

Hvor fedt er det at skrive med sig selv????

Ignorér dem begge - det lyder som en nar, som ikke får opmærksomhed
nok...

14-årige går ikke på ingenør højskolen i Aarhus!!!

Hans wrote:

> [...]
> specielt det stykke mellem pung og røvhul. Min mor styrede mig til det
> skønneste sprøjt. Så det kalder jeg ikke pædofili og nudisteri, det er

* Pia Klit Larholm *"I can not give you a formula for success,*
* Per Aspera Ad Astra *but I can give you a formula for failure: *
* http://www.starkeys.com *try to please everybody." *
* http://www.larholm.dk/pia * Herbert Bayard Swope *

Fra : TDJ

Dato : 19-03-01 10:04

Pia Klit Larholm <pia@larholm.dk> wrote in <3AB52443.9AEAEF9@larholm.dk>:

>Hvor fedt er det at skrive med sig selv????
>
>Ignorér dem begge - det lyder som en nar, som ikke får opmærksomhed
>nok...
>
>14-årige går ikke på ingenør højskolen i Aarhus!!!

Ja - men folk som ikke kunne gennemskue dette ville måske opfatte
historien som sandhed - og sætte lighedstegn mellem subj. to emner;
hvilket absolut ikke er tilfældet.

Fra : Chokmahzz alias rab~

Dato : 19-03-01 18:26

On Sun, 18 Mar 2001 22:10:27 +0100, Pia Klit Larholm <pia@larholm.dk>
wrote:
Hi Pia

>Hvor fedt er det at skrive med sig selv????

Hmmm.... ja at der nok er 98;3 % chanse for at det er fiktion - er ås
hvad det er .... men man må forholde sig til indlægene som de er og
jeg synets de anspore til en interesandt debat - der f.eks indhyolder
kimen af eller oplæg til noget om intim babering - så selv bnag den
største løgn tror jeg der ligger en værdifuld sandhed.
som man kan korspondere med.

>Ignorér dem begge - det lyder som en nar, som ikke får opmærksomhed
>nok...

jeg forstår din vrede og afmagts følse fordi det de t giver en meget
alvorlig debat / emne en afslappet tone .
men et eller andet sted synets ejg også at det kan være interesandt at
tage den derfra .
>14-årige går ikke på ingenør højskolen i Aarhus!!!

*lol* næppe :)
men igen som Hitler sagde hvis vi ikke havde jøderne så måtte vi
opfinde dem ...
Hjerligst
Bo

Fra : Chokmahzz alias rab~

Dato : 19-03-01 18:21

On Sun, 18 Mar 2001 22:01:29 +0100, "Hans" <Hans@Hansen.dk> wrote:

>"Jonas" <Jonas@Pik.dk> skrev i en meddelelse

Hi Hans
> [...]
>specielt det stykke mellem pung og røvhul. Min mor styrede mig til det
>skønneste sprøjt. Så det kalder jeg ikke pædofili og nudisteri, det er

Nej det er det fanme ikke .... det er grænse overskridelse der om end
den i det agerne øjeblik er hyggeligt for begge parter .. men på sigt
blame it on vores kultur ... så er det ikke noget man skal lære af
sine forældre i praksis man kan debatere det eller forældre kan svare
på spørgsmål .. men de skal ikke blive aktive.
de har ansvaret og uanste hvorfdan man så sniger sig omrking det så er
det stadfæstet ved lov - med rigemelighed vil jeg mene - at dte er
fobudt !
MvH
Bo

Fra : Usenet Rulez

Dato : 18-03-01 22:57

Jonas@Pik.dk (Jonas) Fick mej att nästan trilla av stolen med följande
stolligheter:

> [...]
>også gør i teenboys, det har jeg ikke fortalt min mor, jeg glæder mig
>til jeg bliver 15 år for så må jeg det hele ?

perv

--
The alt.usenet.rulez.is.the.king FAQ:
Hakkaa päälle!
| '_ \ / _ \ '__\ \ / /
| |_) | __/ | \ V /
| .__/ \___|_| \_/
|_|

Fra : Chokmahzz alias rab~

Dato : 19-03-01 18:11

On Sun, 18 Mar 2001 16:45:30 +0100, "Jonas" <Jonas@Pik.dk> wrote:

>Hej i kloge hoveder !

HI Jonas :)
jeg snipper lige et formidabelt godt indlæg og vil blot komentere at
du & din moder ahr det mest afslapede forhold jeg nogen sidne i mit 35
årige lige har hørt om - men efter som i trives ved det begge .... så
er der well ikke noget galt id et ( tror jeg ) .
Mne du skal dog blot være opmærksom på at din moder og dig har et
ord forslår ikke meget frit forhold .
som det nok kan kan være svært for retsen af verden at forholde sig
fordomsfrit til og jeg synets det er meget berigene at du skrievr i
gruppen om det håber du bliver ved men .. jeg tror nok at du skal lade
være med ta underholde fo rmeget emd det i skolen osv indtil du er 18
da i rat hurtigt kan få en polti sag på halsne uanset havd så må din
moder ikke opfordre dig til at begydne at spille pik foran hende
det vil meget nemt kunne tydes som at du tilfreds stille et seksuelt
behov hos hendes og det er ulovligt .
det slår mig egentligt som jeg sider og skirver det her at det virker
som en skæg * lille * bertning , men hvis det havde været din far en
MAND så havde jeg godt nok synest dte var noget svineri og han skulle
behandling stereliseres kemisk gu ved hvor for jeg egetligt tænerk
sådan ? hmmm
MvH
Bo

Fra : Usenet Rulez

Dato : 20-03-01 06:29

chokmah777@hotmail.com (Chokmahzz alias rabias the dog ÆØÅ) Fick mej att
> [...]

>MAND så havde jeg godt nok synest dte var noget svineri og han skulle
>behandling stereliseres kemisk gu ved hvor for jeg egetligt tænerk

Talar du med trollen?

--
> [...]
Kanna sisälle lisää pontikkaa, akka, pikinpäin!
Perkele, me olen kuningas!
Kaikki muut ovat hourailla mielipotilaita!!
|_|