Hjælp til tydning af kirkebog fra Ringkøbi~
Fra : Erik Moldt

Dato : 15-02-03 19:26

Hej NG.
Jeg søger hjælp til tydning af "en titel og et fadder navn" fra kirkebogen
for Ringkøbing sogn, 1746.

Jeg har lagt kopi udsnit af kirkebogen på adressen:
http://www.moldt.net/tolkning2.htm

3 sidste linie.
Jeg tror at det er en "titel/beskæftigelse" og et navn.

På forhånd tak.

Erik Moldt

Fra : Bodil Madsen

Dato : 15-02-03 19:40

Farverens kieriste (kone)
mvh
Bodil Madsen

Fra : Erik Moldt

Dato : 15-02-03 19:59

Hvad er så 3 sidste linies sidste ord, efter "kieriste" begyndende med "A"
??
Erik
Bodil Madsen <annabodil@nyraad.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b2m1ff$cq0$1@sunsite.dk...

Fra : Hans Engmark

Dato : 15-02-03 20:18

On Sat, 15 Feb 2003 19:26:07 +0100, "Erik Moldt" <erik_moldt@mail.dk>
wrote:

>Jeg har lagt kopi udsnit af kirkebogen på adressen:
>http://www.moldt.net/tolkning2.htm
>
>3 sidste linie.

farverens kiæriste, Arnts hustru

mvh