Viborg, Bønding
Fra : Lizzi Palner Sonne

Dato : 15-02-03 00:41

Er der en der vil lave 2 dåbs opslag for mig. Det drejer sig om følgende
Villads Bønding. Han er født i 1800 eller 1801 i Viborg Amt, Hindborg
herred, Resen, Resen.
Jeg vil gerne vide alt hvad der står under hans dåb.

Det andet opslag er angående Villads Nielsen Bønding født 22.9.1857 i Viborg
Domsogn. Her vil jeg også gerne have alle oplysningerne som står.

Jeg har ikke mulighed for at komme på noget arkiv foreløbig, og er lidt
spændt på om det er den rigtige familie jeg har fat i.

Med venlig hilsen
Lizzi Palner Sonne

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 15-02-03 22:57

"Lizzi Palner Sonne" <l.sonne@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Viborg
> Domsogn. Her vil jeg også gerne have alle oplysningerne som står.

Jeg har Esper Nielsen Bønding døbt 1736 Brøndum sogn og begravet 10 maj 1789
Hvidbjerg sogn, han er en af mine aner....jeg skal lige kikke på min
mikrokort om jeg har det der dækker den periode du efterlyser...
mvh kirsten

Fra : Lizzi Palner Sonne

Dato : 16-02-03 11:56

"Kirsten Lehd" <¤@spam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvidbjerg sogn, han er en af mine aner....jeg skal lige kikke på min
> mikrokort om jeg har det der dækker den periode du efterlyser...

Hej Kirsten
Tak det vil jeg være meget glad for. Hvis du ikke har, kan du så oplyse mig
om bestillings nummeret for Resen i 1801. Jeg har nemlig kun kataloget for
Nørrejylland 1814 - 1891.
Villads Bønding fandt jeg i Folketællingen 1845 på nettet og han har en søn
som hedder Niels Christian Villadsen på 11 år.
Min Villads Nielsen Bønding får d. 4.5.1884 en søn som bliver døbt Niels
Christian Villads Bønding.
På grund af navne sammenfaldet og alderen tror jeg at Villads Bønding kan
være far til Villads Nielsen Bønding og opkalder sin søn efter sin far.
Jeg har ikke mikrokortet over hans fødsel/dåb, jeg har oplysningerne fra
hans vielse og hans børns dåb.

Med venlig hilsen
Lizzi Palner Sonne

Fra : Lizzi Palner Sonne

Dato : 01-03-03 17:57

> [...]
> Hvidbjerg sogn, han er en af mine aner....jeg skal lige kikke på min
> mikrokort om jeg har det der dækker den periode du efterlyser...

Hej Kirsten
Jeg har prøvet at skrive til dig privat, men fik den retur.
Har du haft tid til at se om du har de mikrokort over Viborg ?.

Hilsen

Lizzi