Hjælp Kerstine
Fra : bente vinding jensen

Dato : 09-02-03 19:19

Kerstien, min nevø pige er ny begynder i slægtforskning, er der nogen der
kan hjælpe hende med det her .

søger er min mormors mormor, (altså hendes tip oldemor)
Christine Rasmussen.
Blev født som uægte barn af en balletdanser og en
Borgmester Von Schmidt.
Født i Nakskov og adopteret af en fiskerfamilie derfra.
Blev senere gift med:
Thorvald Prosilius Lytzer (Kender ikke fødselsdatoen)
Sammen fik de:
Ester Anny Ragnhild Alfreda Lytzer, som blev født
6 februar 1902 i København.
Hun blev døbt 4 maj 1902 i Sant Stefan Kirken i København.
Det er alt hvad jeg ved

med venlig hilsen og TAK
Bente Vinding Jensen

Fra : Palle Kvist

Dato : 09-02-03 19:44

Nakskovs kirkebøger 1814-91 hører til blandt dem der er indskannet og gjort
tilgængelige på: http://www.arkivalieronline.dk/kirkeboeger/Kirkeboger.asp
Jeg ville kigge på "Fødte kvindkøn" fra vel 1885 og bagud, indtil jeg finder
Christine Rasmussen.
God jagt.

Palle Kvist