1916 eller/og 1921 opslag i folketaellinge~
Fra : Kim Melchior

Dato : 08-02-03 18:39

Jeg haaber der er en som kan vaere mig behjaelpelig.

En af mine venner har bedt mig hjaelpe med at finde nogle oplysninger
om hans slaegt.
Alt hvad han har er hans morfars daabsattest fra Sdr Broby fra 1917
med de folgende oplysninger:

Johannes Christian Pedersen
fodt :20 Juli 1917 i Allerup By, Sdr Broby Sogn, Salling Herred,
Svendborg Amt
dobt: 23 september 1917
Foraeldre: Gaardmand Peder Kristian Pedersen og Hustru Anne Kristine
Jorgensen

Der er de folgende kendte born i familien:

Grete Pedersen
Kristine Pedersen (eller Kirstine)
Marie Pedersen
Elna Pedersen
*Christian Johannes Pedersen
Else Pedersen
Ingvard Pedersen

Jeg har sogt efter foraeldrenes vielse i Sdr Broby op til 1914 og sogt
i 1911 folketaellingen, hvilket er de sidste arkivalier der er blevet
mikrofilmet og som jeg har adgang til gennem mormonernes bibliotek i
Salt Lake City, men har ikke fundet noget. Familien maa derfor vaere
flyttet ind efter 1914, men jeg ved ikke hvornaar. Jeg haaber at de
var der enten i 1916 eller 1921.

Hvis der er en som kan checke disse folketaellinger og hjaelpe med med
alle givne oplysninger, saa vil jeg vaere meget glad.

mvh Kim Melchior