Gudmundsen, Margrethe Dorthea Amalie
Fra : H L Idestrup

Dato : 04-02-03 23:15

Født 1875.

Boede i 1940ér i Larsbjørnsstræde 19, København. Evt. død omk. 1951. Var
enke.

Kender nogen noget til hende?

M.v.h.
Henriette Idestrup

***************************************
Homepage.: www.idestrup.dk
E-mail: idestrup@adslhome.dk

Fra : Annelise Brahtz

Dato : 05-02-03 00:21

Hun skulle kunne findes i Stadsarkivet i dødeprotokollerne.

Hilsen
Annelise Brahtz

Fra : H L Idestrup

Dato : 05-02-03 01:12

Ja og jeg har tjekket, men fandt hende ikke umiddelbart.

M.v.h.
Henriette

***************************************
Homepage.: www.idestrup.dk
E-mail: idestrup@adslhome.dk

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 05-02-03 07:27

"H L Idestrup" <idestrup@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Ja og jeg har tjekket, men fandt hende ikke umiddelbart.
>
> M.v.h.
> Henriette
************
Kære Henriette.
Når du leder efter døde qvinder i stadsarkivet, skal du finde hende under
hendes giftenavn. Ikke hendes pigenavn.
Pare et tip.
Flemming Svendsen, Korsør.

Fra : H L Idestrup

Dato : 05-02-03 11:55

Og jeg ved desværre ikke om Gudmundsen er pigenavnet eller giftenavnet.

Så måske er mit problem hvad det angår et "navneproblem".

Der er også den mulighed, at hun er flyttet omk. 1951 og ikke død, men
p.g.a. alderen har det været mest nærliggende i første omgang, at forsøge at
finde hende død omk. det tidspunkt, hvor jeg sidst ved, hvor hun er.

M.v.h.
Henriette

***************************************
Homepage.: www.idestrup.dk
E-mail: idestrup@adslhome.dk
***************************************

Fra : Børge Askholm

Dato : 06-02-03 07:40

"H L Idestrup" <idestrup@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
at
> finde hende død omk. det tidspunkt, hvor jeg sidst ved, hvor hun er.

Va mæ folkeregisteret? Har du prøvet det? Jeg ved ikke hvor længe det
gemmer oplysninger om os, men jeg ved det ikke er ganske gratis.

Børge

Fra : H L Idestrup

Dato : 06-02-03 23:31

En adresseoplysning vil kunne afklare om hun er flyttet eller død, så det må
jeg prøve.

Imidlertid var min efterlysning ikke primært data-relateret, men mest en
interesse i at få kontakt med nogen, der måske kendte noget til hende udover
de tørre data.

Man kan jo altid prøve

Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen
Henriette Idestrup (www.idestrup.dk)