her er Crack til ALLE versioner af logoman~
Fra : Møgelmose

Dato : 18-03-01 16:27

E-mail mig hvis i gerne vil have det så sender jeg det til jer... (det med
binaer er jeg ikke så meget for da den server jeg bruger godt kan være
langsom helt op til en uge med at uploade i de grupper)
Det crack her virker også til den nye version
Jeg spurgte logomanager.co.uk via e-mail og de sagde at det gamle key også
virker til
den nye...
Bare kør programmet i zip filen den finder vist nok selv logomanager og læs
Readme der står passwordet og brugernavnet... næste gang du åbner
logomanager spørger
den efter et brugernavn og et password tryk det ind der står i readme og
næste gang du åbner logomanager står der registred to Marc Harris men det
gør jo ikke noget...
Du kan ikke skrive dit eget navn og dit eget password så åbner den
logomanager i demo version så skal du bare køre det program i zip filen igen
og derefter prøve igen...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Møgelmose

Dato : 18-03-01 17:27

Jeg har ikke fået registreringen til at virke med 1.1.9 men det får jeg den
til i løbet af det næste lille stykke tid...
I kan bare skrive en meddelelse i NGen om at i gerne vil have cracket og
skriv venligst jeres e-mail i signaturen uden det der NOSPAM Lort for ellers
skal i ikke regne med at få det da jeg ikke gider at sidde og fjerne det i
hver eneste e-mail osv. men ellers er det da smart nok hvis man ikke gider
alle de engelske e-mail med jeg vil gerne købe telefoner og jeg vil gerne
give dig 9999999 dollars vis du giver mig alle dine penge og du melder dig
til 997089572 pornosider og du skal ikke regne med at få en krone...

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Simon

Dato : 19-03-01 15:45

Den snupper jeg gerne:

cfp12301@vip.cybercity.dk

Fra : Carsten Riis

Dato : 21-03-01 14:43

"Møgelmose" wrote:

> [...]
> I kan bare skrive en meddelelse i NGen om at i gerne vil have cracket og
> skriv venligst jeres e-mail i signaturen uden det der NOSPAM Lort ...

Jeg kunne godt tænke mig en kopi.
Min adresse er carstenr@groenjord.dk

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
Min forlovede og jeg søger en 2 værelses-lejlighed i Kbh.

Fra : Søren L Hansen

Dato : 21-03-01 14:52

Møgelmose <mogel@post6.tele.dk> wrote in article
> [...]
> I kan bare skrive en meddelelse i NGen om at i gerne vil have cracket og
> skriv venligst jeres e-mail i signaturen

Ja tak
--
Søren
lindholt@person.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-03-01 17:12

Ja, tak, hvis det virker...

nissan@patrol.dk

--
Mvh. Morten Fruergaard
'95 Nissan Patrol 2,8 TD GR 4x4 til salg

Fra : Møgelmose

Dato : 21-03-01 20:39

Jeg har fået snakket med Logomanager Supporten ovre i England og koden
virker kun til 1.1.8 og ned af dvs. at hvis man har et key og password der
passer til 1.1.9 må de MEGET gerne poste det så kender jeg MANGE personer
der ville blive glade.......

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Claus Jensen

Dato : 23-03-01 13:55

> [...]
> passer til 1.1.9 må de MEGET gerne poste det så kender jeg MANGE personer

Jo Tak !!!!
duplo@get2net.dk