Øddis S. ????
Fra : John Hansen

Dato : 04-02-03 12:37

Hej
Jeg er faldet over:
[C1252]
Conrad Hansen, 5, Ugift, Deres Børn, Øddis S. Ribe Amt.
Problemmet er bare at jeg ikke kan finde sognet i Ribe Amt, Men der er et
Ødis Sogn i Vejle Amt.
Kan jeg gå ud fra det er en stavefejl.

--
Venligst
John Hansen

Fra : Brian Jensen

Dato : 04-02-03 12:47

In article <b1o8ir$fhk$1@sunsite.dk>, joha@mail1.stofanet.dk says...
> [...]
> Conrad Hansen, 5, Ugift, Deres Børn, Øddis S. Ribe Amt.
> Problemmet er bare at jeg ikke kan finde sognet i Ribe Amt, Men der er et

Hej John

Jeg har flere aner, hvor det samme sted er nævnt som tilhørende Ribe amt
et sted og Vejle amt et andet. På Krabsen finder jeg også kun Ødis i
Vejle amt, så jeg vil mene at det er der du skal lede.

Med venlig hilsen
Brian Jensen

Fra : Mørch

Dato : 04-02-03 13:51

Fra : CFS2280

Dato : 06-02-03 14:11

Ødis Sogn hører under Haderslev Provsti.
mvh
Karen

Fra : Charlotte Kjeldsen

Dato : 07-02-03 21:51

Hej

Kommunesammenlægningen i 1970 spredte " De otte sogne ", bl.a. kom Ødis sogn
til Vamdrup kommune der på det tidspunkt hørte under Ribe amt. Vamdrup kom
til Vejle amt i ca. 1973.

VH
Charlotte Kjeldsen

Fra : John Hansen