Hjælp til tydning af fadder
Fra : Michael Schneiders

Dato : 01-02-03 20:09

Hej

Jeg mangler lidt hjælp til tydning af disse faddere.
Billedet er lidt utydeligt i venstre side men jeg håber at det kan tydes.

På forhånd tak

Michael Schneiders

Fra : Michael Schneiders

Dato : 01-02-03 20:13

Hej Igen

Der lavede jeg lige en klassisk fejl.
Så her er linket.
http://www.villestofte.dk/billeder.htm

Undskyld mange gange

Fra : Arne Nielsen

Dato : 01-02-03 21:50

Hej Michael.

Hmd. Søren Larsens Kone, Bandsbøl, Gmd. Laust --- Thomsens Kone, Hmd.
Jes J. Friis, Hmd. Laust --- Andersen, Ungk. Hans Laustsen og Pigen ---
Hansen, alle af Bandsbøl.

--- betyder, at jeg ikke kan læse dét helt ude til venstre.

Venlig hilsen
Arne Nielsen

Fra : Bente Feldballe

Dato : 01-02-03 22:01

Et bud:

hmd: Søren Larsens kone Bandsbøl, gmd: Laust
N. Thomsens kone, hmd: Jes J. Friis, hmd: Laust
Chr. Andersen, ungk: Hans Laustsen og Pigen
Hansine Hansen alle af Bandsbøl.

Med venlig hilsen

Bente Feldballe

<3e3c1c78$0$13176$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

Fra : Michael Schneiders

Dato : 04-02-03 21:03

Tak for de gode forslag.
Jeg har fundet nogle af dem i folketællinger.
Laust N.(nyland) Thomsens kone hedder Ane Marie Christensdatter
Ungk: Hans Laustsen er deres søn

Hilsen
Michael Schneiders