Kirkebøger f. Vester Vandet sogn
Fra : Ralph Hørberg

Dato : 28-01-03 00:50

Nu da vi har diskussionen omkring offentliggørelsen af kirkebøger online på
internettet, har jeg et par spørgsmål.

1. Kan man ved DDA, DIS-Danmark eller andre steder få oplyst om nogen evt.
er i gang med at skrive en kirkebog for et bestemt sogn til offentliggørelse
i stil med folketællingerne, og
2. Er der nogen der ved om kirkebøgerne for Vester Vandet sogn allerede er
blevet "omskrevet".

Grunden til mine spørgsmål er at jeg har stor interesse i dette sogn, og
havde tænkt mig at offentliggøre disse kirkebøger på min hjemmeside da jeg
allerede har skrevet to bøger til eget brug. Det drejer sig om bøgerne for
1732-1792 og 1793-1814. De resterende bøger havde jeg tænkt også at skrive
ind, men hvis der er nogen der allerede har gjort det, vil det selvfølgelig
være unødigt dobbelt arbejde.

MVH
Ralph-Brian V. Hørberg.