Snedker Søren Winther Christensen, Frederi~
Fra : Aage Winther Anderse~

Dato : 27-01-03 22:07

Jeg søger oplysninger om min biologiske farfar, Søren Winther Christensen,
født 27. december 1883 i Grundfør Sogn, Vester Lisbjerg Herred.

Efter at have boet nogle år i Københavns Kommune flyttede han til
Frederiksberg omkring 1920, hvor han virkede mange år som snedkermester.

I personregistret i KRAK's Vejviser 1925 og efterfølgende år hedder det:

S. Winther, snedkermester,
Lykkesh. Allé 2A
Telefon V 6709 y

I husregistret i KRAK's Vejviser 1925-1969 hedder det:

Lykkesholm Allé 2A
Bb Winther S Snedkerm. V 6709 y

I KRAK's Fagregister for Danmark hedder det under "Snedkermestre" 1925-1958:

Winther S Lykkesh. Allé 2 V 6709 y

Venlig hilsen
Aage Winther Andersen
Greve Strand